Menu
×

Uwaga

Ta strona używa cookie

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Pokaż Politykę Prywatności

You have declined cookies. This decision can be reversed.

znak uwaga wykrzyknik

 

Z powodu awarii usługa poczty elektronicznej jest chwilowo niedostępna.

Trwa przywracanie z kopii zapasowych co jest niestety czasochłonne.

Pracujemy nad przywróceniem jej pełnej funkcjonalności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Ta informacja będzie aktualizowana w miarę postępu prac.

 

# AKTUALIZACJA 4, 16.08 g. 18:20 

W dniu wczorajszym zakończono odzyskiwanie i kopiowanie wcześniejszej poczty do skrzynek pracowników. W dniu dzisiejszym przywrócony został dostęp do interfejsu WWW (https://poczta.il.pw.edu.pl).

Obecnie trwa odzyskiwanie poczty studenckiej z backupu taśmowego co jest ostatnim etapem procesu przywracania serwera.

 

# AKTUALIZACJA 3, 11.08. g. 19:00

Powoli do skrzynek mailowych trafiają wiadomości sprzed awarii, przywracane z backupu taśmowego. Zgodnie z zapowiedziami proces jest długotrwały i będzie trwał do kilku dni a dane w skrzynkach będą uzupełniane stopniowo, po przywracaniu kolejnych części.

W pierwszej kolejności przywracana jest poczta pracowników, poczta studencka będzie przywrócona w drugim etapie procesu.

Z uwagi na kolejność odzyskiwania backupów dostęp do strony https://poczta.il.pw.edu.pl będzie możliwy po odzyskaniu pewnej części danych o czym poinformujemy.

 

# AKTUALIZACJA 2, 10.08. g. 17:40

Działa już wysyłanie i odbieranie poczty z zastrzeżeniami jak wyżej - poczta przechowywana przed awarią będzie sukcesywnie przywraca z backupu taśmowego, nawet do kilku dni.

Trwają prace nad przywróceniem dostępu przez stronę.

 

# AKTUALIZACJA 1, 10.08. g. 12:40

Została uruchomiona poczta przychodząca (przysyłana do nas). Wszystkie wysyłane do nas maile trafiają już na konta użytkownikówi  trwają prace nad umożliwieniem im dostępu do niej, nastąpi to niebawem. Z uwagi na to, że czas niedostępności usługi był < 24h, wszystkie wysłane maile powinny trafić do adresatów.

UWAGA! Początkowo nie będzie widoczna poczta wcześniej dostarczona (czyli już przeczytana i zachowna w programie), trwa jej przywracanie z backupu taśmowego i może to potrwać do kilku dni. Będzie ona stopniowo kopiowana do katalogów użytkowników. Po uruchomieniu programu pocztowego nastąpi synchronizacja programu z serwerem i aby uniknąć chwilowej utraty wcześniej otrzymanych wiadomości należy je wcześniej skopiować do foleru lokalnego - informacje i pomoc w Dziale Projektów i Wdrożeń Informatycznych, tel. 65-32.

W chwili obecnej nie ma również dostępu do interfejsu webowego czyli poczty przez stronę https://poczta.il.pw.edu.pl

 

Początek strony